մայքրոսոֆթը կարծում ա, որ թոշակը վստահելի ձեռքերո՞ւմ չի։
երբ սկսում են «հարգելի»֊ով, մտածում եմ՝ ո՞րտեղ են ուզում գցել։
#թոշակ #էկրանահան
մայքրոսոֆթը կարծում ա, որ թոշակը վստահելի ձեռքերո՞ւմ չի։
երբ սկսում են «հարգելի»֊ով, մտածում եմ՝ ո՞րտեղ են ուզում գցել։
#թոշակ #էկրանահան
երբ վայֆայը փոխում եմ, պրոցեսորի օգտագործումն էսպէս բարձրանում ա, ու էսպէս ընկնում։
դէ զի i/o չի կարողանում անել երբ կապ չկայ։
#էկրանահան #ալիք
#քարաշամբ #էկրանահան
շիմոն պերեսին նուիրուած «never stop dreaming» ֆիլմն ապշեցրեց նաեւ ինձ՝ որ իսրայէլի պատմութեամբ եւ քաղաքականութեամբ էնպէս չի որ երբեք չեմ հետաքրքրուել։
կրկին, շատ եմ խորհուրդ տալիս դիտել։
ամենասկիզբն է բաւական դախ, ու կորպորատիւ ֆիլմի տպաւորութիւն թողնում, բայց մի տասնհինգ րոպէ անց, երբ ֆիլմն իսկապէս սկսւում ա՝ դառնում ա բաւական հետաքրքիր։
ինչն ա շաաաատ հետաքրքիր, դա այն ա, ոնց ա համակարգը աշխատում։ որ ընտրութիւնները կանխատեսելի չեն լինում։ որ լինում են կոռուպցիոն սկանդալներ, եւ մարդիկ լքում են իրենց պաշտօնը, հրաժարական տալիս։ որ խօսքի ազատութիւն կայ, գործում ա։
որ կուսակցութեան մէջ պայքար ա լինում, յետոյ նոր խորհրդարանում։ եւ կուսակցութիւնը՝ մի առաջնորդի շուրջ խմբաւորում չի, կուսակցութիւնը կարող ա պահանջել հրաժարական այդ առաջնորդից, որ ստուեր չընկնի կուսակցութեան վրայ, որ կուսակցութիւնը չմեռնի, հետագայ քաղաքական պայքարում դեր ունենայ։
որ գնահատւում են ոչ թէ քծնողներն, այլ անձնական յատկութիւնները մարդկանց։ որ սոցիալական վերելակներն են աշխատում։ որ համակարգը արեւմտեան ա՝ սկսած սկաուտական շարժումից, վերջացրած պարլամենտարիզմով։
ու էդ ֆիլմը դիտելով հասկանում ես ոնց ա իսրայէլը դարձել այդքան կայացած պետութիւն՝ նաեւ ժողովրդավարութեան պատճառով, ու էլ չես զարմանում, որ երբ կառավարութիւն ընտրել չեն կարողանում, միաժամանակ օդում երեսուն կործանիչ ա լինում մարտական առաջադրանք կատարելով։
հետաքրքիր ա, ոնց էին մարդիկ աշխատում՝ առանց հիասթափուելու։ օրինակ, երբ բոլորը՝ եւ ներսում եւ դրսում դէմ էին ռեակտորին եւ այդչափ փող ծախսելուն, ոնց մարդիկ այն վիզ դրեցին։
ու վիզ դրեցին դա եւ այլ բաներ, որովհետեւ շատ են ուզել ու շատ աշխատել։ իհարկէ ամէնը չի ստացուել վիզ դնել։ բայց աշխատել են, ու աշխատել են նոյնիսկ կրթութիւն չունենալով։ նոյն պերեսը, կեանքի վերջին տարիներին, զգացւում ա, որ անգլերէն նորմալ չի խօսում։ եւ զգացւում ա ինչ խելացի ա։
հետաքրքիրը նաեւ այն ա, որ ֆիլմում զգացւում ա գիտակցումը՝ յաղթողը, կամ իրականում ժամանակաւոր յաղթանակ տարածը պիտի զիջի, որ հարեւանների հետ խաղաղ ապրի։ ու էդ զիջելը բացի նրանից որ ցաւոտ ա, նաեւ շատ բարդ ա կազմակերպել, զի միւս կողմը կամ կողմերը միշտ չի պատրաստ ու ոչ ամէն լուծման։
#ֆիլմ #իսրայէլ #պատմութիւն #շիմոն_պերես #խաղաղութիւն #ժողովրդավարութիւն
լեւան կոգուաշուիլու «Brighton, 4th»֊ը դիտեցինք։ խորհուրդ տալիս եմ, ու կը գրէի երկար, բայց ոչ հիմա։
բայց իր «blind dates»֊ը շատ աւելի մշակուած էր, յղկուած։ էս մէկի սցենարը թոյլոտ էր, կարելի էր աւելի շատ աշխատել։ ու ահագին կանխատեսելի էր, աւաղ։ բայց չեմ ուզում փչացնել։
աւաղ ոչ մի ձեւ չեմ գտնում «կոյր ժամադրութիւնների» դիվիդի դիսկ՝ որ անգլերէն թարգմանութիւն ունենայ։
որ ռուսերէն չիմացող ընկերներիս նայացնեմ։ սրա դիվիդին կայ ամազոնում։
#ֆիլմ #լեւան_կոգուաշուիլի
ես զգացել էի, լիւստրան էլ շարժւում էր, բայց երկար չէր յայտնւում կայքում, չէի հասկանում ինչի։
ահա, հիմա կայ։ չեմ գժուել։
https://earthquake.usgs.gov/earthquakes/eventpage/us7000j56z/executive
#երկրաշարժ
ես պատասխան եմ ստացել մի մեկնաբանութեանս՝ https://kosmofoto.com/2020/10/first-roll-astrum-foto-100/#comment-45585 — շատ հաւէս պատասխան ա։ կարդացէք, իմացէք ինչ ահաւորն էին սովետական տեքնոլոգիաները։
պարզապէս ինչ֊որ չինական ժապաւէն են վաճառում, բրենդ անելով «սուէմա», ես գիտեմ որ դա իրական «սուէմա» չէր։ ու գիտեմ որ «սուէմա»֊ն վատն էր, պարզապէս նրբանկատ արտայայտուեցի։ ու շաաատ լաւ մեկնաբանութիւն ստացայ։
#ֆոտօ #ժապաւէն