էսօր գրադարանների մասին էի 99% անտսեանելին լսում, ասում ա՝ սֆ֊ի երկրաշարժից յետոյ, երբ հինգ հարիւր հազար գիրք ընկան հատակին, գրադարանը նախ ստեղծեց սրահ ուր ամենապահանջուած գրքերը դրուած էին, յետոյ էլ սկսեց գործընթաց՝ բոլոր գրքերը նշուում էին՝ կանաչ՝ եթէ վերջին տարուայ մէջ այն վերցրած կան, դեղին՝ եթէ երկու տարուայ մէջ, ու կարմիր՝ եթէ երկու տարուայ մէջ չեն վերցրել։ ու կարմիրները հանում են գրադարանից, ռադ անում։ դա ոնց որ լինուքսի մեմորի բուֆերներ պահել լինի՝ էն որը հաւանական ա, որ կօգտագործուի, յիշողութեան մէջ ա պահում, որ դիսկին դիմումները կրճատի։ [Կարդալ աւելին]

չգիտեմ, տատանուում եմ՝ մի կողմից, հայաստանում քիչ են կարդում, ու հետեւաբար գիրք քիչ ա տպուում, թարգմանուում, ու թուում ա թէ պէտք ա պետ․ պատուեր։ միւս կողմից՝ երբ կայ պետ․ պատուեր՝ պետութիւնն ա ասում ինչ կարդաս։ նաեւ որոշում ա՝ ով ա տպելու, ուր կան կոռուպցիոն ռիսկեր։ հիմա չգիտեմ, լաւ ա որ կոռուպցիա չլինի ու պետ․ պատուեր չլինի, բայց գիրք էլ չլինի, թէ գիրք լինի, բայց պետութեան ուզածը։ եթէ պետ․ պատուեր չի, ապա դեսպանատների պետ․ պատուեր ա։ այլ պետութիւններն են ասում ինչ կարդաս։ [Կարդալ աւելին]

գործընկերս պատմում էր, ոնց էր մտածում, որ դպրոց երեխային տայ։ ես էլ պատմեցի, որ պետերսոնն ասել էր, թէ հարուարդից դուրս եկածների որակը բարձր ա, ոչ էնքան կրթութեան որակի պատճառով, ինչքան այն պատճառով, որ այնտեղ ընդունուելն ա շատ բարդ ու ամենալաւերին են վերցնում։ նաեւ ասացի, որ դէ լաւ դպրոցում, ասենք այբում, կամ ամերիկեանում սովորելն ա հաճելի, միջավայրն ա հաճելի, քեզ մարդ ես զգում, ու ես եթէ փող ունենայի, հա, երեւի զուտ որ երեխան միջավայրը վայելի, կը վճարէի, բայց տեսնում եմ՝ մարդուց ա, անկախ նրանից ուր ա սովորել։ [Կարդալ աւելին]

էսօր քամուն ասում եմ, ջաբերում նորութիւններ ունենք, սէնց ու սէնց բաներ ենք աւելացրել, էլ տելեգրամին չի զիջում, աւելի լաւն էլ ա, ասում ա՝ ինձ էդ ամէնը պէտք չի։ ու ես ուզում եմ ասել, որ ինձ թուում ա, որ երբ մարդուն պէտք չի՝ էդ իր զարգացման մասին ա։ ու երբ վիշապի դէյւի հետ խօսում էինք, էլ ինչ անենք վօկ֊ում, ու ես առաջարկեցի ջեներիկներ իրականացնել, նա ասաւ՝ խնդրում եմ հաւատայ իմ փորձին, դրանցից աւելի շատ խնդիր ա, քան օգուտ։ [Կարդալ աւելին]