2020-10-27-4607289

փայնբուքի վրայ իմ ջենթու֊ում գրաֆիկայի հետ խնդիրներ կային, իսկ սոնայի մանջարօյում՝ գրեթէ չէ՝ անհամեմատելի լաւ ա վիճակը։

մտածում էի՝ ինչի՞ց ա, ու մտածում էի նաեւ՝ ո՞նց չափելի դարձնել էդ խնդիրը, որ կարողանամ տարբերութիւնը թուերով հասկանալ, նաեւ որ հասկանամ, երբ եմ կարողանում լաւացնել կամ վատացնել վիճակը կարգաւորումներ փոխելով ու/կամ ռեքոմփայլ անելով։

չափելու ձեւը գտայ պատահաբար։ ես չեմ խաղում համակարգչային խաղեր՝ երբ խաղում եմ՝ յետոյ անտանելի ցաւում ա անիմաստ անց կացրած ժամանակի համար։ բայց որ վերջերս անհանգիստ էի՝ մտածեցի՝ փորձեմ։ նաեւ՝ ինտերնետ չունեմ՝ ու մտածեցի՝ քոմփայլ անել oric էմուլեատոր, իսկ իր խաղերը՝ մի քանի կիլոբայթ են՝ քաշելը խնդիր չի։

տեսնեմ՝ ինձ մօտ էմուլեատորը մօտ 30-50% ֆրէյմռէյթ ա տալիս, իսկ մանջարօյում՝ 100%։ ահա՝ պոչը բռնեցի, հիմա գիտեմ ինչպէս չափել։

կարճ ասած, ոնց որ թէ windowmaker֊ի կոմպոզիտորը չի կարողանում օփենջլ նորմալ օգտագործել, գոնէ էդ չիպսետի կամ վիդեօ քարտի վրայ։ գուցէ միջուկը դեռ սղոցեն, լաւացնեն՝ դզուի։ բայց դէ դեռ որ 5.9.1֊ով չի լաւացել։

ու կարելի ա այլ կոմպոզիտոր աշխատեցնել՝ ես աշխատեցրի picom֊ը։

այս կոնֆիգով՝

backend = "glx";
#backend = "xrender";
#backend = "xr_glx_hybrid";
glx-no-stencil = true;
glx-no-rebind-pixmap = true;
#use-damage = true;
xrender-sync-fence = true;
refresh-rate = 0;
vsync = true;

այն այլ բեքենդներ էլ ունի, բայց հէնց ջիէլիքսով տարբերութիւն տուեց։

ըստ որում իրան կարելի ա աշխատեցնել հէնց էդպէս, windowmaker֊ից։ աշխատեցնել ինչ֊որ կոնֆիգով, տեսնել ո՞նց ա, անջատել, կրկին աշխատեցնել։

ու տէնց։

#լինուքս #ջենթու #փայնբուք #տեքնոլոգիաներ #կոմպոզիտոր #օրիկ #էմուլեատոր #լուծում

բնօրինակ սփիւռքում(եւ մեկնաբանութիւննե՞ր)

պիտակներ՝ backend  backend  use-damage  լինուքս  ջենթու  փայնբուք  տեքնոլոգիաներ  կոմպոզիտոր  օրիկ  էմուլեատոր  լուծում