մի յայտնի կրթութեան մէջ հայ պատմում էր եօթիւբով էս քանի օրը, որ դէ, քանի որ հիմա կան տրամաբանող արհեստական բանականութիւններ, եւ կարողանում են լուծել ամէն դպրոցական խնդիր, արդե՞օք պէտք չի գիտելիքը, ու ասում էր՝ որ պէտք ա, բայց մի քիչ այլ ձեւ՝ օրինակ ո՞նց մարդիկ լաւ համագործակցեն, զի դա նէյրոնային ցանցի գործառոյթներից դուրս ա։
դէ եթէ ես ճիշտ եմ հասկացել։
բայց ուզում եմ ասել, որ համակարծիք չեմ։
էսօր մենք արել ենք լաբ, ու մարդիկ կպած փորձել են խնդիրը լուծել, եւ պէտք ա փոխէին կոդի մէջ ընդամէնը երեք տող։ նախ, ոչ մի արհեստական բանականութիւն իրենց չօգնեց։ իսկ ոչ արհեստականներից մի քանիսը իրենք ջոկեցին։
բայց լաւ, դիցուք օգնէր։ դա չի հարցը։
համալսարանում կամ մասնագիտական կեանքում լուծում ես աննախադէպ բարդ խնդիրներ։ երկրորդում՝ պատահում ա որ շատ շատ բարդ։
ու հա, աբ֊ն կարո ա քեզ օգնել, անշուշտ։ եւ ռուտին գործը վերցնել (չնայած միշտ չի որ կարգիչները վերցրել են, կորպորատիւ լուծումներ կան, որ առանց դրանց աւելի հեշտ էր աշխատելը, եթէ կիրթ ես, բայց մենեջերները մենեջերներին ծախում են, իսկ քեզ պարտադրում են օգտագործել)։ ու թող տրամաբանեն, օգնեն երբ չես կարողանում կենտրոնանալ։
բայց մէկ ա՝ ամէն բանականութիւնը սխալւում ա։
օրինակ մի անգամ, եթէ լսէի աբ֊ի խորհուրդները՝ վարի կը տայի դիսկս։ դէ, եթէ վարի չտայի՝ միայն այն պատճառով որ ծրագիրը որ պիտի աշխատեցնէի, երեւի կը ջոկէր որ սխալ բան եմ անում, ու կը դիմադրէր։ բայց կարող ա եւ չջոկէր։ կամ կարող ա չկարողանար լաւ դիմադրել։
երբ դու շփւում ես աբ֊ի հետ որ խնդիր լուծես՝ դու պէտք ա հասկանաս ինչի մասին ա խնդիրդ, ու ճիշտ ուղղորդես, նկատես իր սխալները, լինես լաւ «թիմ լիդ»֊ի պէս մէկը։ աւելի ճիշտ՝ լաւ «թիմ լիդ»֊ի պէս մէկը, որ աշխատում ա շատ դեբիլ ու շատ խելացի մարդկանց հետ։ զի նոյն մարդը կարող ա լաւ կիրթ լուծում տալ, ու լրիւ յիմարութիւն անել։ նաեւ կարող ա սխալուել ու չնկատել։
իսկ լաւ «թիմ լիդ» լինելու համար տեսականօրէն պէտք ա նոյնիսկ աւելի բարձր կուալիֆիկացիա, քան սովորական ծրագրաւորողն ունի, չէ՞։
ապա էնպէս չի որ էլ պէտք չի սովորել։ պէտք ա սովորել աւելի շատ եւ աւելի լաւ։ էսօր դու էլ պէտք չես էնպիսին, ինչպիսին պէտք էիր նախկինում։
եւ այդպէս։
#արհեստական_բանականութիւն #կրթութիւն
ես կարծում եմ, որ ամն֊ն՝ որպէս երկիր, հիմա տառապում ա իր իսկ՝ մարդկանց եւ կրթութեան հանդէպ մօտեցումից։
ես նշել եմ, որ ինձ համար շոկ էր իմանալ այն, որ նահանգներում պետական դպրոցը սնւում ա տեղական հարկերից։ հետեւաբար՝ աղքատ թաղում՝ աղքատ եւ վատ դպրոց ա, իսկ հարուստ թաղում՝ լաւ։
տեսականօրէն, աջական արդարացումն այն ա, որ եթէ ուզում էք լաւ դպրոց՝ զարգացէք, փող աշխատէք, եւ կունենաք։
բայց ինչպէս տեսնում ենք՝ էդպէս չի լինում։ զարգանալու համար նախ պէտք ա լաւ դպրոց։
ու ամն֊ում կան լիքը աղքատ եւ անկիրթ եւ յուսահատ մարդիկ։ իրենք չեն գնում ընտրութիւնների, եւ իրենց ոչ մէկ չի լսում։ նրանք լքուած են եւ ոչ մէկ իրենց մասին չի ուզում մտածել։ առաւել եւս որ ընտրութիւններին չեն մասնակցում՝ ասում են՝ խաղը ծախած ա, պայմանաւորուած ա, կամ՝ ոչ մէկի չենք վստահում, կամ «բոլորն են նոյն քաքն են»։
ու էսպէս իսկապէս, բոլորը նոյն վերաբերմունքն ունեն իրենց հանդէպ։ ոչ դեմոկրատները, ոչ հանրապետականները էդ խնդիրը չեն լուծել՝ կան աղքատ, անկիրթ եւ անյոյս մարդիկ։
ու նրանք շատ են։
եւ ահա յայտնւում ա մէկը, որ իրենց սրտով ա խօսում։
զի հա, բոլորից զզուած են, ու հա, պարզ չի ուր են փողերը գնում, ու նաեւ երբ աղքատ եւ անկիրթ ես՝ յաճախ շատ հետաքրքրութիւն չունես, ու կարող ես զբաղեցնել մտքերդ ազգայնականութեամբ։
ու դէ էդ մարդիկ որ երբէք չեն քուէարկել, թրամփին բերում են, իսկ նա ի՞նչ կարող ա անել։ պետական բիւջէից աղքատ դպրոցների՞ն ա աջակցելու՝ չէ, իհարկէ։
իսկ ի՞նչ տայ իրան ընտրողներին։ դէ կը խփի usaids֊ին, զի դրանից էդ մարդկանցից չի պակասի։ չի էլ շատանայ, բայց չի էլ պակասի։ կամ կը վերանուանի ծոցը, որ առհասարակ պարզ չի, ի՞նչ նախագահի գործ ա՝ ծոցեր վերանուանելը, դրա համար աշխարհագրական հիմնարկներ կան։ ոնց որ նոյնիսկ չի սազում նախագահին ոչ իր գործով զբաղուելը։
բայց մարդիկ գոհ են, ասում են՝ ահա՛, տեսա՞ք ոնց ասաց։ զի սրտով ա։ կամ ահա, տեսա՞ք ոնց վերանուանեց։ մե՛նք ենք, ամերիկացինե՛րս։
նման բան եւ ռուսաստանում պուտինն էր ծախում իր քաղաքացիների վրայ դեռ քսան տարի առաջ։ թռան մի պահ ռուս ռազմական օդանաւերը ամերիկեան աւիակրիչի վրայով՝ ինչքա՛ն փիառ արին, տեսա՞ք ինչ լաւն ենք, ինչ կարողացանք անել։
բայց իրականում՝ բա որ խփէի՞ն։ տեսա՞ք ինչ լաւն են՝ չխփեցին։
ինչեւէ, էդ միտքը աղքատ, անկիրթ ազգայնականի չես վաճառի։
ու էսպէս ամն֊ն հիմա քաշուել ա իր իսկ վերաբերմունքից, իր իսկ անտարբերութիւնից։
ու ինձ թւոմ ա էդ դասը պիտի քաղի։
ու տէնց։
#ամն #քաղաքականութիւն #կրթութիւն
ոնց որ առաջ էսպէս չէր ասում։
սպեկտրում եմ։
#հայերէն #պարսկահայերէն #էկրանահան
դնում ա ինձ միջին վիճակագրական ծրագրաւորողի տեղ, ասում ա՝ փայթընով արա, հեշտ կը լինի։
#էկրանահան