երեւանում գրեթէ բոլորն ունէին բալկոն, իսկ հիմա գրեթէ բոլորը՝ չունեն։
https://www.youtube.com/watch?v=riEYON1LqhI
#քաղաք
երեւանում գրեթէ բոլորն ունէին բալկոն, իսկ հիմա գրեթէ բոլորը՝ չունեն։
https://www.youtube.com/watch?v=riEYON1LqhI
#քաղաք
«ուծացում» բառն աւելի ա արտայայտում իմաստը, քան «ձուլում» կամ «ասիմիլացիա» բառերը։
զի քեզ ուծացնում են՝ օտարացնում, բայց բնաւ պարտադիր չի որ ընդունեն եւ ինտեգրեն։ դու կը մնաս սեւատուտուզ, բայց ուծացուած։
#ուծացում
իւանովի դասախօսութիւնը՝
https://www.youtube.com/watch?v=YTCQguMDrME
#երեւան #ռուսերէն #քաղաք
ֆսբ֊ի 5֊րդ ծառայութիւնը վաղուց արդէն միայն նախկին խսհմ հանրապետութիւններով չի զբաղւում։
https://www.youtube.com/watch?v=4mT3wPhGN7k
https://www.bellingcat.com/author/christo-grozev/
https://www.spectator.co.uk/article/the-fsb-agent-exposing-the-secrets-of-putin-s-war-from-within/
gluten tag.
սիրիր քո միջի արմենչիկին։
էս տեսանիւթում արդէն չեմ յիշում հայերէն սովորողն էր ասում, թէ մէջբերում էր այլ սովորողի, որ
— կայ «իմ ախպեր» — դա տէնց, պարզապէս ծանօթ մարդ ա։ — կայ «իմ հարազատ ախպեր» — նշանակում ա եղբայրն ա իր։ — կայ «իմ ազիզ ախպեր» — նշանակում ա մօտ մարդ։ — ու կայ «իմ թագաւոր ախպեր» — որը չէր հասկանում։
ու հայերէնի դասախօսը բացատրեց որ դա պսակակի՞ր (ասաց՝ «венценосный») ընկերն ա։
իսկ ինչն իրանք չնշեցին դա՝ «իմ շքեղ ախպեր»֊ն ա։
յ․ գ․ ինչքան էլ «սիրով» չխօսէին էդ եզրերի մասին, ակնյայտ ա նաեւ որ էդ եզրերը ցածր, աղքատ ու ոչ կիրթ դասակարգերի կիրառուողներն են, եւ հայերէնը ակամայ եւ բնականաբար ասոցացւում ա իրանց մօտ հէնց էդպիսի դասակարգերի հետ։
#հայերէն