2024-04-01-22769797

սա եմ կարդում՝ ադայի չաթում եմ գտել՝ https://gautiersblog.blogspot.com/2024/03/benchmarking-generic-image-decoder-gid.html?m=1

փայթընի կոդը արտագրել են ադայով՝ 500 անգամ արագացել ա։ սա իհարկէ էդքան ադայի արագագործութեան մասին չի, ինչքան փայթընի դանդաղ լինելու։

բայց մտքովս ի՞նչ անցաւ։ դէ ես կարող ա լինէի էն մարդը որ շատ ա սիրում փայթըն ու ամէնն դրանով ա անում։

ու երեւի իմ սերունդը կապ ունի՝ ինձնից չի էդքան, մեր ժամանակ պասկալն էր մոդա, իսկ երբ պասկալով իսկապէս գրում ես, ոչ թէ պոլիտէքի առաջադրանքները, այլ իսկապէս մի կիրառելի բան քեզ համար, իր մոդուլներն ու ուժեղ տիպաւորմանը նէնց ես կպնում որ յետոյ երկար չես հասկանում ոնց ա որ սի֊ում օրինակ մինչ էսօր տէնց չի։

ու էսօր համալսարաններում երբ սիից ու սի փլասից են սկսում, դրանից յետոյ փայթընը շատ լաւն ա թւում ու ուզում ես ամէնն իրանով անել։

ու դա լաւ ընտրութիւն չի՝ մարդիկ կան կպնում են սիին՝ ասում են էֆեկտիւ ա իրանով, մարդիկ էլ կան, զգում են դրա խնդիրները ու կպնում են փայթընին։

բայց էդ լաւ ընտրութիւն չի՝ սիի ու փայթընի մէջ։

#փայթըն #պիտոն #սի #ծրագրաւորում #կրթութիւն #տեք #տէք #ադա

բնօրինակ ծմակուտում(եւ մեկնաբանութիւննե՞ր)

պիտակներ՝ փայթըն  պիտոն  սի  ծրագրաւորում  կրթութիւն  տեք  տէք  ադա