ուզում եմ ասել, ինչքա՜ն կարեւոր ա կուլտուրան, ու ինչքան մենք չունենք լիքը բանի կուլտուրա։

ասենք, ես ասել եմ, որ գիտեմ ինչ լա՛ւ ա սարքած քարֆուրի համակարգը, ու մասնաւորապէս հակահրդեհային համակարգերը։ ու նոյնիսկ իմանալ պէտք չի, պարզապէս կարելի ա զբօսնել, ու նայել վերեւ՝ որ ամէն տեղ էդ ջուր պզզիչները դրուած են, լրիւ ընդունուած ստանդարտներով, ու եթէ նոյնիսկ չհերիքի մի տեղում յանգցնելու կրակը, ապա մէկ ա, չի թողնի այլ տեղեր տարածուի։

ու բոլոր սցենարները կանխատեսուած են, թէ որտեղ ա կրակ, որտեղ ջուր գնայ, որ դուռը բացուի, որ չտարածուի, որտեղով մարդիկ դուրս գան, ո՞նց իմանան ինչպէս դուրս գալ՝ ձայն ա միանալու աւտոմատ, ասի այդ ամէնը։

հիմա արդե՞օք սիթի֊ներում էդ համակարգը կայ։ կասկածում եմ։

ինչի՞՝ որովհետեւ կուլտուրա չունեն։ չգիտեն էլ որ տէնց բան կայ։

ու էդ պատճառով էլ, որ քարֆուրը այլ հարցերին ա մօտենում՝ յատուկ դիզայն ա անում ասենք հայերէն տաբլիչկաներ, որոնց վրայ գրուած ա՝ «կարող էք նստել», կամ էն փայտիկները, որ դրամարկղի ժապաւէնում բաժանում են ձեր ու կողքինի ապրանքը, դրանց վրայ հայերէն ա գրուած։ զի կուլտուրա ունեն գործ անելու։

ու դէ սիթի֊ներում պատկերացնում եմ ոնց ա եղել, տիպա վայ, բա հիմա ո՞նց ենք փող գանձելու, տեսնենք, ի՞նչ լուծում կայ, հա, դէ ռուսներից՝ ով մօտ ա, մի բան առնում են պատրաստի, ու դէ չեն էլ մտածում լոկալիզացիայի մասին։

այս երկուսը կապուած են՝ եւ չլոկալիզացուած գրուածքները, եւ հրդեհներից պաշտպանուածութիւնը։

երկուսն էլ աշխատելու կուլտուրայի մասին են։

ու վատ չի, գիտէք, որ մենք քարֆուր ունենք, զի մարդը որ աշխատում ա սիթի֊ում կը նայի վերեւ, ու կը հասկանայ ինչքան բան նա չգիտի, ու մարդը, որ աշխատում ա այլ տեղ, բայց աշխատել ա սինոփսիսում, արդէն կիմանայ որ ասենք կոդ ռեւիւն լաւ բան ա, եթէ այնուամենայնիւ հասնի իրան էդ միտքը։

ու տէնց։

#կուլտուրա #ծրագրաւորում #տեքնոլոգիա

բնօրինակ սփիւռքում(եւ մեկնաբանութիւննե՞ր)