էս քանի օրը որ վթարից մարդիկ են այրուել, երեւի գիտէք։

հիմա հարց՝ արդեօք հանրութիւնը պատրաստ ա վճարել տրանսպորտի համար երեք անգամ շատ փող, իմանալով, որ եթէ չվճարի, դիցուք տաս տարին մէկ նման վթար ա ունենալու, ու տաս հոգի զոհուի։

ինձ թւում ա՝ պատրաստ չի, մտածելով որ աւելի լաւ ա քիչ վճարի, ու յոյս ունենալով որ այդ տաս հոգուց մէկը ոչ նա ա լինելու, ոչ իր մօտիկներից մէկը։ #տրանսպորտ #անվտանգութիւն

ու ես կրկին ուզում եմ շեշտել այն, ինչ յաճախ եմ շեշտում՝ մարդիկ շատ բան են ուզում։ ու այդ շատ բանի մէջ մտնում ա՝ տրանսպորտի համար քիչ վճարել ուզելը։

չերնոբիլն էլ ա եղել այն պատճառով, որ շատ բան են ուզել որոշ մարդիկ։ համոզմունք ունեմ, որ պէտք ա պատրաստ լինել վճարել լիքը բանի համար, ու աւելի լաւ ա վճարել, աւելի ճիշտ ա վճարել։ չերնոբիլի դէպքում դա ոչ միայն դիզայնի ու իմպլեմենտացիայի մասին ա, այլեւ ասենք պաշտօնի՝ որոշ մարդիկ պէտք ա իմանային որ պաշտօնով կարող ա վճարեն։ ու օկ, ուրեմն պէտք ա վճարեն։ #չերնոբիլ

բնօրինակ սփիւռքում(եւ մեկնաբանութիւննե՞ր)