մի բան յիշեցի՝ տարիներ առաջ գնացել էինք սարհատի կազմակերպած միջոցառումներից մէկին՝ եկել էր ճարտարապետների զոյգ եւրոպայից, կարծես գերմանիայից։ ասացին, որ մեր հրապարակում պարել են՝ զի դա հանրային տարածք ա, իսկ հանրային տարածքը պէտք ա իր ֆունկցիան կատարի, իսկ ֆունկցիան ա՝ քեզ ցոյց տալ, ու ուրիշներին նայել։ իսկ համացանցային հանրային տարածքի ֆունկցիան ինչի՞ պիտի տարբերուի։ այստեղ, ճիշտ ա, հաւէս ա էն, որ աւելի լայն հնարաւորութիւններ կան կերպարներ մտածելու ու մի քանի կեանք ունենալու։ [Կարդալ աւելին]

ինձ գրէք ջաբերով, այո։ զի ինչ էս ժամացոյցն աշխատում ա սէյլֆիշի հետ, ու ես միացնում եմ telegra’me֊ը, այն ինձ ծանուցումախեղդ ա անում։ ինչի հետեւանքով ես այն չեմ միացնում։ իսկ ջաբերից երբ գրում են՝ ստանում եմ, դզզում ա, ու դզում էլ ա, նաեւ իմակների դէպքում։

այնպէս որ այո, ջաբերէք։ նաեւ թթէ՛ք, զի թութի յաւելուածն էլ եմ բաց պահում։

բնօրինակ սփիւռքում(եւ մեկնաբանութիւննե՞ր)

էսօր գերմանական ալիքում կարդացի, թէ գերմանիայում արգելում են «սեքսիստական գովազդ»՝ կիսամերկ աղջիկ կամ տղայ, կարող ա լինել միայն եթէ գովազդուող ապրանքը կապ ունի կիսամերկ լինելու հետ՝ ասենք ներքնազգեստ ա։

հետաքրքիր ա ոնց ա ամէնը շուռ եկել։ վաթսունականներին ձախերը մերկանում էին, իսկ աջերը կարգինի կողմնակիցն էին, իսկ էսօր ձախերն են շորեր հագցնում, իսկ աջերն ասում են՝ թողէք ազատ։

#քաղաքականութիւն #բարոյականութիւն #գովազդ #գերմանիա

բնօրինակ սփիւռքում(եւ մեկնաբանութիւննե՞ր)

փաստօրէն, էդ ահաւոր «արձանի» հեղինակը արա սարգսեանն ա՝ https://hy.m.wikipedia.org/wiki/Անտառի_արքա_(քանդակ,_Դիլիջան)

իսկ խանջեանի տան յօդուածն ահաւորն ա ու ոչ հանրագիտարանային։ ու նշուած չի որ մազմանեանն ա կառուցել, չնայած ես կասկածում եմ, որ մազմանեանն ա։

#փաստօրէն #դիլիջան

բնօրինակ սփիւռքում(եւ մեկնաբանութիւննե՞ր)