2024-06-01-23602386

դէ մենք հետսովետական տարածքում մենեջմենթի կուլտուրա չունենք։ բայց, օրինակ ռեդրումը էս քանի օրը վիդեօ ա արել, պատմել ա վեհ կայսրութիւնների ռազմական ֆէյլերի մասին։ ու ոնց որ իրանք էլ միշտ չի որ լաւ կառավարում ունէին։ բայց մենք դէ ի սպառ չունենք։

ու մտածեցի, որ գուցէ աբօն մեզ օգնի մի քիչ սովորել։

մեր կառավարիչները եւ մեր դասախօսները ունեն մի կարեւոր խնդիր՝ իրենք իրենցով են չափում, ու սովոր չեն խնդիրը մանր մասերի բաժանել։

իրենք մշուշոտ մի բան ասում են, ոչ յստակ, ու ասում են՝ դէ գնա արա։ ինքը՝ իսկական արհեստական բանականութեան պէս, էդ մշուշոտը կարողանում ա մի քանի իտերացիայով ֆոկուսի բերել, ու բարձրացնել որոշութիւնը ու մի բան ստանալ դրանից։ բայց ինքը էդ բեքգրաունդը ունի։ իսկ էդ աշխատողը կամ ուսանողը չունի։

ու յետոյ ջղայնանում են, ասում են՝ դեբիլ ա։ բայց դեբիլ չի, չունի մարդը էդ բեքգրաունդը։ ու առհասարակ, խնդիր տալը հեշտ ա, խնդիր լուծելն ա բարդ։ ես ապշում եմ որ երբեմն խնդիր են տալիս ու չեն ստուգում արդեօք գոնէ ինքնուրոյն կը կարողանային լուծել։ կամ արդեօք լուծելի ա։

ու այո, ես միշտ նախ լուծում եմ խնդիրը։ դէ բնականաբար, ես չեմ նէնց լաւը, էդ բոլորը պէտք ա անեն, չեմ հասկանում ոնց ա կարելի չանել։ մի բան էլ եմ սովորել։ սովորել եմ որ մարդուն պէտք ա փոքր փոքր խնդիրներով պատրաստել աւելի մեծ խնդրի։ ու երբ աւելի մեծ խնդիրը հանդիպի, ինքն արդէն կիմանայ, որ այ էն փոքրը լուծել եմ արդէն, յետոյ էս փոքրը, եւ այլն։

բայց սոյն գրառման հիմնական թեման այն ա, որ ցանկացած առաջադրանք պէտք ա լինի անելի, ու դրա համար՝ բաւական փոքր։ ու մարդը, որ առաջադրանքը ձեւակերպում ա, պէտք ա կարողանայ մտքում այն բաժանել տարբեր մանր մոդուլների, ու քիչ քիչ մատուցի։

միւս կարեւոր յատկութիւնը՝ առաջադրանքը պէտք ա լինի յստակ ձեւակերպուած, ու հնարաւորինս քիչ սխալ հասկացուած լինելու տեղ տայ։

եթէ խօսքը գնում ա դասերի մասին՝ թեստերն են շատ օգնում։ օրինակ, կոդը պէտք ա անցնի էս թեստերը։ ու նաեւ էդպէս կը լինի աւելի հեշտ աւտոմատացնել գործընթացը։ համ էլ մարդը կը սովորի որ թեստեր գոյութիւն ունեն, ու նոյնիսկ անհնար ա գրել առանց թեստերի։

ու աբօյին էլ ա պէտք էդպէս՝ փոքր փոքր ու յստակ առաջադրանքներ տալ, որ կարողանայ անել։ գուցէ այն օգտակար կը լինի դասախօսներին եւ տէքնիկական կառավարիչներին։

բնօրինակ ծմակուտում(եւ մեկնաբանութիւննե՞ր)