կրկին՝ ասմ ծրագիր եմ գրում՝ կմախք։ որ յետոյ ուսանողներին տամ, ասեմ՝ էս կմախքի էս պակաս ոսկորը ո՞րտեղ դնել։ իրենք էլ մտածեն ու դնեն։
ես էլ ասեմ՝ ապրէէէէք։
աւելի շատ բան չեմ կարողանում սովորեցնել։
կրկին՝ ասմ ծրագիր եմ գրում՝ կմախք։ որ յետոյ ուսանողներին տամ, ասեմ՝ էս կմախքի էս պակաս ոսկորը ո՞րտեղ դնել։ իրենք էլ մտածեն ու դնեն։
ես էլ ասեմ՝ ապրէէէէք։
աւելի շատ բան չեմ կարողանում սովորեցնել։