ասք խորհրդավոր ակնոցի մասին

կամ նրա, թե ինչպես չի կարելի անել գովազդ՝

լրիվ գավառական վիճակ է։ չպրոֆեսիոնալ։

մի անգամից մի քանի սխալ կա։ այսինքն ամբողջը սխալ է։

այս նկարը ուշադիր զննեք, սովորեք։

Ու երբեք, երբեք այդպիսի նկարներ մի արեք։

– դրական, պոզիտիվ զգացմունք չի առաջանում նայելիս։

նա չի ժպտում, նա ավելի շուտ սպառնում է։ որը չի խթանում սպառել։ «հանկարծ չմտնես» – ասում է նկարը։

– սեւ շրջանակը ակնարկում է որ մոդելը արդեն իսկ մահացել է։ հավանաբար ձեռք բերած շորերը առանց լվանալու հագնելու պատճառով։ Նկարը «ուզում» է ավելացում՝ շրջանակի անկյունում սեւ ժապավեն։

– պարզ չէ ինչու է մոդելը կռացած։ երեւի լավ չի տեսնում, գուցե ակնոցները չափազանց մուգ են։

– աչքերը փակ են, բայց հայացքը ուղղված է մեր վրա։ հայացքը թաքցնելը [գրավելու][3] հին եւ փորձված ձեւ է, սակայն այս դեպքում պետք է ոճի մեջ լինել եւ ուղղել հայացքը հեռուն ինչպես, օրինակ, այս համառ երիտասարդը, կամ գոնե ներքեւ, ինչպես այս համեստ աղջիկները։

այո, ես հասկացա։ գուցե ակնոցները օգտագործված են որպիսի անճանաչելի դարձնեն մոդելին։ դա ամեն ինչ բացատրում է։

Նա չի ուզում ճանաչված լինել, այսինքն մոդել չէ բնավ, կարող է նույնիսկ թշնամու լրտես է։ Ահա թե ինչու է բաճկոնը սեւ ու մուգ կապույտ ֆոնի վրա, դա հատուկ է արված որ լավ չերեւա։

Ու հատուկ որ խանութ մարդ չմտնի։ Ու նրանք իրենց սեւ գործերով այնտեղ զբաղվեն։ Ու մութ։ Ինչպես ապակիները ակնոցի։

խորհրդավոր։

ու տենց

[3]: youtube-dl http://www.youtube.com/watch?v=yhHePLaMP_k

խցիկ՝ Canon EOS 350D  ոսպնեակ՝ Mamiya Sekor 55mm F1_4  վայր՝ երեւան